Wednesday 16 October 2013

NYX Pure nude

Danas imam za vas još jedan NYX karmin! U mom naletu NYX kupovine, našao se i on, ali nikako nije stizao na red. :D

U pitanju je NYX Extra creamy round karmin PURE NUDE. Kupljen je u Alexandar Cosmetics-u za 360 din.





Boja je veoma nežna i interesantna, između roze i nude je. Kada je dobro zagledate, vidi se i breskvasto-kajsijasti ton, ili ja želim da ga vidim :D. Formula je stvarno odlična, hidrira usne i daje nežni sjaj.




Svi ovi kremasti NYX karmini su mi zaista odlični i savršeno mi odgovaraju. Uvek sam bila fan takve formule karmina, nekako su mi jednostavniji za nošenje i korišćenje, a ako se i razmažu, nije strašno jer se lako brisne i to je to. :)





Ukoliko još niste nabavili neki kremasti NYX karminčić sad je prilika! Stvarno vrede svakog dinara, a cena je smešna, ako je uporedite sa karminima koje možete pronaći u DM-u ili Lilly-ju.




 
Nadam se da vam se dopadaju swatchevi i da ćete pogledati ovaj karmin kad se sledeći put budete našli među NYX lepotama! :) 




Sa ovakvom nijansom teško može biti promašaja, jer, i ako vam je presvetla, možete lako da je kombinujete uz neku drugu boju! 




Za kraj, i princeza je želela da se pozdravi! :D Najveći poljubac i hvala na čitanjuuuuuu! <3




35 comments :

  1. Mmmm....bas je divan, kao neki kolacic je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Gagiliiiiiiii! Sigurno bi ti se svideo <33

      Delete
  2. Divno izgleda, odlična nude nijansa! :)
    Pozz za tebe i princezuu :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno!!! :D :*

      Drago mi je da ti se dopada <3

      Delete
  3. imam i ja tu princezu :D
    Ruž je divan, no meni nekako takve nijanse ne stoje, a tako bi voljela da mi stoje :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, ja je dobila na poklon, mnogoooo je cakana <333

      Mozda da probas da ih mesas sa drugim karminima? :)

      Delete
  4. Predivan je, ide na listu za kupovinu! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tiiii, drago mi je da ti se svidja, super ce ti stajati! :**

      Delete
  5. Boja je savršenstvo, tako nežna a opet efektna.
    Piši uskoro post DIY stalak za lakove,jedva čekam to da vidim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Zvezdice :***
      Hocu, ali vrlo je jednostavan :D :))

      Delete
  6. Odlican je :)
    Stvarno imaju dobar izbor nude karmina.. A i tekstura im je odlicna, ja volim kremaste. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonjciiiii! :*****

      Slazem se, stvarno su savrseni :)

      Delete
  7. Replies
    1. Hvala tiiii, drago mi je da ti se dopada :**

      Delete
  8. Prelepa nijansa, bas cu baciti pogled kad sledeci put odem do Alexandra :)

    ReplyDelete
  9. Divna je nijansa ali imam 5-6 nudaca, tako da ce maaaalo da saceka :)

    ReplyDelete
  10. Ja se redovno "lepim" za ovakve nijanse i sad mi nije jasno kako ga ranije nisam primetila ;) Prelep je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, tebe bas zamisljam sa njim! Tako je nezan <3

      Delete
  11. Bas je lep i super su im ovi karmini,trenutno uzivam u nijansama fig i bruised ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaooo, zbog tebe zelim i Bruised, koji dugo gledam :D

      Hvala Tanjci :*

      Delete
  12. Volim Nyx i ova mi je nijansa baš lijepa ali se bojim da mi ne bi stajao :( ovakve svijetle nijanse samo učine da izgledam bolesno :D

    ReplyDelete
  13. Dobre su ti mozda za neko kombinovanje, da stavis na sredinu usana da deluju vece ;)

    I ja obooozavam NYX!

    ReplyDelete
  14. Bebicice,ja tek sada vidim da i ti imas ovaj karmin.Meni je stigao pre 6 dana,i mogu ti reci da sam vise ocekivala,sav je "krecast",usne mi izgledaju skoro,pa kao zombi...a tek kada upije i prodje makar pola sata onda deluje mnogo prirodnije. Gledam tvoje slike,to kao da nije isti karmin :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj bas mi je zao :( Meni jeste od svetlijih karmina, ali sam i ja svetla pa mi je ok :*

      Delete
  15. Kako tek sad vidim ovaj post :D
    Divan je, ja obozavam ovakve nijanse,mogla bih stalno da ih kupujem :D
    Vec neko vreme planiram (konacno) da uzmem nesto od nyx-a i sve se nesto mislim da bi to mogao da bude karmin :D tako da ga imam u vidu
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh hvala lepa moja!!!

      Obavezno ga pogledaj i upari sa onom novom olovkom Nude Pink za usne! :)))

      Delete
  16. Kako tek sad vidim ovaj post :D
    Divan je, ja obozavam ovakve nijanse,mogla bih stalno da ih kupujem :D
    Vec neko vreme planiram (konacno) da uzmem nesto od nyx-a i sve se nesto mislim da bi to mogao da bude karmin :D tako da ga imam u vidu
    :*

    ReplyDelete