Saturday 31 May 2014

Mint and purple ice cream!

Za danas sam vam pripremila nešto što u poslednje vreme obožavam! Uvek me pred leto uhvati ombre/gradient manija! Vrlo lako se radi, a pisala sam o tome u čak dva posta: prvi drugi.

Potrebno je samo odlučiti se za kombinaciju dve vaše omiljene nijanse, i ovaj sexy manikir je tu. Mislim da je ovo od možda najjednostavnijih a najlakših kućnih manikira, koji stvarno fenomenalno stoje svima i prosto mame komplimente. Pogotovo kad su u nekim sočnim bojicama. Poigrajte se, videćete koliko je slatko!

Moja inspiracija je, kao što ste mogli videti ako pratite moju stranicu na FB (klik, klik), bila jedna interesantna sličica, koja je preuzeta sa bloga Adrix nails. Devojka je radila kombinaciju 2 China glaze laka: Highlight of my summer i Lotus begin.



Kako imam oba (gle čuda :P) i kako mi se kombinacija jako, jako dopala, danas sam odmah rešila da to rekreiram, ali, pošto sam u fazi generalnog spremanja, nisam mogla da pronađem HLOMS, pa je poslužio jedan od mojih omiljenih lakova svih vremena, Essie - Mint candy apple. Sva sreća pa sam našla China glaze - Lotus begin. :P




Obe boje imaju sjajne formule pa je bilo lako sve brzo završiti.. 






Iako poslednjih dana nosim uglavnom neonce, ova kombinacija mi je odlično legla i nikako mi ne stvara osećaj "moram da promenim lak", što pojedine, divne boje, nažalost ponekad u meni izazivaju. Za ovo krivim svoju horoskopsku kombinaciju  :D




Ako volite mint i ljubičasto, probajte, oduševićete se! Devojka sa  bloga Adrix nails je koristila obrnutu kombinaciju, ali meni se više dopalo da ljubičasto bude na vrhovima noktiju.



Nadam se da vam se svidelo! Koji ste poslednji ombre/gradient radili? KISS! 







21 comments :

  1. Divna kombinacija,a tek sto ti stoji!!!Zadnji gradient je bio u kombinaciji plavo roze,mogla bih da ponovim,nisam ga odavno radila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Makice puno!!!!!
      Probaj i ovu, videces kako je interesantna :)

      Delete
  2. Predivno, predivnooo!! :)
    Obožavam ombre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Banic! Joj i jaaaa, potpuno sam odlepila i samo trazim nove kombinacije boja :D

      Delete
  3. Odlična kombinacija lakova i odlično urađen manikir.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lily puno! Drago mi je da ti se dopada iako nije uobicajena :*

      Delete
  4. Boje su predivne!

    ReplyDelete
  5. Neki plavi ombre pre 100 god, a gradijent nikad. :) Sviđa mi se ova kombinacija boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, kako bih volela da na tebi vidim gradijent. Hvala Tico! :*

      Delete
  6. Replies
    1. Hvala Shinic! Totalno je prolecna kombinacija :*

      Delete
  7. Jako lijepa proljetna kombinacija ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mell puno! I meni vristi prolece :*

      Delete
  8. Super blog!

    Pratim od danas dalje.

    Pozdrav iz Slovenije, možda pogled i moj fashion beauty blog :)

    www.blogvivalavida.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Katja, veliki pozdrav za Sloveniju i pratim te! :*

      Delete
  9. Nadam se da si do sad pronasla HLOMS. :D Jako zelim da vidim tvoju kolekciju lakova a ti ces biti drugarica pa ces mi ih pokazati. :P
    Odlican ti je gradient. Mnogo mi se dopada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha Marryka jesam! Hvala ti, drago mi je da ti se dopada :**
      Kolekcija lakova - to bi bio najsramotniji post :P ali pokusacu nesto!

      Jedva cekam da na tebi vidim neki gradient!

      Delete